עולם הרשתות החברתיות וטרנד שיתוף המידע חושף מידע רב על פעילות חברות,
באופן שלא היה אפשרי בעבר. עומס המידע הזה כבר אינו מאפשר לכל אחד לצרוך את כל המידע שיכול להיות רלוונטי
לפעילותו ויש צורך באיסוף קבוע ומקיף של מידע ממגוון מקורות.
המידע והפוטנציאל הגלום בו מביאים חברות להבין את הסוגיה השנייה –
איסוף וניתוח של מידע הוא מקצוע.
מקצוע המידע –המתבצע ע"י מידען/אנליסט של מודיעין תחרותי.
איסוף וניתוח מידע באופן קבוע ומקיף הוא הכרח.
המנהל לא יכול להרשות לעצמו שמידע רלוונטי לפעילות שלו אודות:
השוק ,מתחרה או לקוח, יהיה זמין לאיסוף והוא לא יפעל על מנת להשיגו?
זה כמו שמנהל לא יקרא עיתון כלכלי או לא יתעדכן בפעילות עסקית חדשנית אצל מתחריו .
חברות רבות החלו להעסיק באופן ישיר או באמצעות מיקור חוץ אנשי מקצוע שיאספו וינתחו את המידע הזמין.
על ידי איסוף וניתוח מידע, בין אם באמצעות מידען או אנליסט מודיעין תחרותי,
חברות זוכות לתובנות עסקיות שמתורגמות בסופו של דבר לביצועים ולהחלטות מושכלות יותר.
החלטה עסקית שאינה מגובה במידע הינה החלטה בעייתית שיכולה לעתים לפגוע בעסק.
חברות המספקות את שירותי המידע המאפשרים לחברות להיות בטוחים כי כלל המידע הרלוונטי נמצא ברשותן,
וכי כל המנהלים ומקבלי ההחלטות מחליטים על קרקע מוצקה של מידע מהימן.
מידענות ומודיעין תחרותי הינן כלי הכרחי בכל שוק ותחום.
למאמר המורחב נא להיכנס לקישור :
http://meidata.com/business-informatics-blossom-in.html
או דרך האתר : http://meidata.com/
חיה שמלץ